- Особистісний підхід.
- Медіа-освіта базується на актуальних медіа-потребах споживачів інформації з урахуванням їхніх вікових, індивідуальних та соціально-психологічних особливостей, наявних медіа-уподобань і рівня сформованості медіа-культури особистості та її найближчого соціального оточення.
- Перманентне оновлення змісту.
- Зміст медіа-освіти постійно оновлюється відповідно до розвитку технологій, змін у системі мас-медіа, стану медіа-культури суспільства та окремих його верств. Використовуються актуальні інформаційні прецеденти, поточні новини, сучасні комплексні медіа-феномени, популярні в молодіжному середовищі. При здійсненні медіа-освіти забезпечується баланс між актуальною сьогоденністю та історичними надбаннями.
- Орієнтація на розвиток інформаційно-комунікаційних технологій.
- Медіа-освіта спирається на передові досягнення в галузі інформаційно-комунікаційних технологій, використовує їх для організації роботи медіа-педагогів, формування спільних інформаційних ресурсів, полегшення комунікації та координації в середовищі взаємодії учасників медіа-освітнього руху. У процесі медіа-освіти враховуються тенденції розвитку новітніх медіа.
- Пошанування національних традицій.
- Медіа-освіта базується на культурних традиціях народу, враховує національну та етнолінгвістичну специфіку медіа-потреб її суб'єктів, забезпечуючи паритетність їхньої взаємодії і конструктивність діалогу.
- Пріоритет морально-етичних цінностей.
- Медіа-освіта спрямована на захист суспільної моралі і людської гідності, протистоїть жорстокості і різним формам насильства, сприяє утвердженню загальнолюдських цінностей, зокрема ціннісному ставленню особи до людей, суспільства, природи, мистецтва, праці та самої себе.
- Громадянська спрямованість.
- Медіа-освіта в міру набуття нею форми медіа-освітнього руху сприяє розвитку в країні громадянського суспільства. Вона спирається на потенціал громадських об'єднань і асоціацій, узгоджує свої зусилля з розвитком інших громадських рухів. При цьому медіа-грамотність громадян перетворюється на важливий складник політичної культури суспільства.
- Естетична наснаженість.
- Медіа-освіта широко використовує кращі досягнення різних форм сучасного мистецтва та естетичного виховання засобами образотворчого мистецтва, музики, художньої літератури, кіно, фольклорних практик, розвивається з урахуванням потенціалу існуючих у суспільстві загалом і на місцевому рівні інституцій та окремих проектів мистецького профілю.
- Продуктивна мотивація.
- У межах медіа-освіти поєднуються акценти на творче сприймання медіа і розвиток здатності того, хто вчиться, створювати власну медіа-продукцію. Виробництво в медіа-освітньому процесі медіа-продукту з метою його подальшого використання в спільноті, на фестивалях, конкурсах тощо сприяє формуванню продуктивної мотивації учасників медіа-освітнього процесу.
Сторінки
- Головна сторінка
- Про мене
- Курси-2015
- Корисні посилання
- Мої кращі уроки
- Дистанційне навчання
- Фотогалерея
- Дистанційне навчання (зарубіжна література 8 клас )
- Дистанційне навчання (зарубіжна література 9 клас)
- Дистанційне навчання (зарубіжна література 10 клас)
- Дистанційне навчання (зарубіжна література 11 клас)
- ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ (українська мова 10 клас)
- Дистанційне навчання (українська література 6 клас)
- Дистанційне навчання (українська література 10 клас)
- Дистанційне навчання (українська мова 6 клас)
- Дистанційне навчання (українська мова 11 клас)
- Дистанційне навчання (українська література 11 клас)
- Дистанційне навчання ( Російська мова 6 клас)
пʼятниця, 20 березня 2015 р.
Основні принципи медіа-освіти в Україні
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар