Дистанційне навчання (українська мова 11 клас)

21.04.2021.Урок мовленнєвого розвитку.Формування культури публіцистичного мовлення:способи привертання уваги,принципи побудови,засоби структурування тексту.

Виконати завдання, які запропоновані у відеоуроці!

21.04.2021.

Тема: Морфологічні типи прислівників. Ступені порівняння означальних прислівників.

  1. Повторити попередню тему, завдяки відеоролику за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=WQEp3AyryCw

  2. Виконати інтерактивну вправу на повторення з часткою НЕ

Вправа №1

https://learningapps.org/3168423

  1. Вправа 2. "Наголосовий тренажер"

Посилання: https://learningapps.org/view63758894. Переглянути відеоролики за посиланням №1 https://www.youtube.com/watch?v=D-aiJjEdzuU , №2https://www.youtube.com/watch?v=ij3CQJuTR-s

5. Виконати інтерактивні вправи

Вправа №3 Розряди прислівників

https://learningapps.org/2061499

Вправа №4 Ступені порівняння прислівників

https://learningapps.org/2060999

Вправа №5 Правопис прислівників

https://learningapps.org/2061031

6. Тестові завдання з теми "Прислівник" https://learningapps.org/view2061815

(Скріншоти виконаних завдань обов'язково надсилаємо в повідомлення!!!)



20.04.2021

Творення і правопис дієприкметників і дієприслівників. Дієприкметниковий та дієприслівниковий звороти

  1. Вправа "Наголосового тренажеру". Після виконання вправ зверніть увагу на відсоток правильних відповідей.

Вправа 1.

Тип завдання: Вікторина

Посилання: https://learningapps.org/view6367912

  1. Повторити тему, переглявши відеролики:

https://www.youtube.com/watch?v=tFnLhMq-Q0Y, https://www.youtube.com/watch?v=z-WsV-Qj-x8 , https://www.youtube.com/watch?v=27nfTnpH2bw , https://www.youtube.com/watch?v=N9KDnNzjtoc

  1. Виконати інтерактивні вправи

Вправа 2. Активні й пасивні дієприкметники

Тип завдання: Класифікація

Посилання: https://learningapps.org/view9051841

Вправа 3. Активні й пасивні дієприкметники

Тип завдання: Вікторина

Посилання: https://learningapps.org/view9055171

Вправа 4. Активні й пасивні дієприкметники

Тип завдання: Заповнити пропуски

Посилання : https://learningapps.org/view9067358

  1. Виконати тестову роботу

http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/zovnshn-nezalezhne-otsnyuvannya/ykranska-mova-nteraktivniyi-dovdnik-praktikym-z-testami-v-3-h-chastinah/testi-onlayin-chastina-1/25361-zanyattya-13-dprikmetnik (Скріншоти виконаних завдань обов'язково надсилаємо в повідомлення!!!)




19.04.2021.

Займенник як частина мови . Відмінювання займенників. Явище прономіналізації. Правопис займенників

(підготовка до ЗНО)

  1. Повторюємо тему " Займенник"

  2. Подивіться відеоуроки: "Займенник як частина мови" (https://www.youtube.com/watch?v=Rb7_LaM4h84 ) , "Підготовка до ЗНО" (https://www.youtube.com/watch?v=OOOtqW4lRQ8 )

  3. Повторити правопис займенників з посібника О.Авраменка, М. Божок

  4. Виконати вправи на повторення теми "Займенник"

Вправа №1 Розряди займенників

https://learningapps.org/1506647

Вправа №2 Правопис займенників

https://learningapps.org/1494452

  1. Виконати тест http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/zovnshn-nezalezhne-otsnyuvannya/ykranska-mova-nteraktivniyi-dovdnik-praktikym-z-testami-v-3-h-chastinah/testi-onlayin-chastina-1/25357-zanyattya-9-zayimennik (Скріншоти виконаних завдань обов'язково надсилаємо в classroom!)


14.04 2021.Урок мовленнєвого розвитку.Доповідь для участі в лінгвістичній конференції.

Виступ повинен складатися з трьох частин: вступ (10-15%), основна частина (60-65%), висновок (20-30%). У вступі часто формулюють не тільки тему, але й стрижневу ідею. Основна частина — проблемний виклад, усебічне обґрунтування основної тези. У висновку можна повторити основну ідею, повторити до головних моментів.

Читання написаного тексту як спосіб виступу є неефективним, а запам’ятовування прив’язує оратора до тексту, сковує його думки. Найбільш ефективний спосіб — вільне викладення, коли промовець тільки заглядає в конспект.

Виступ на публіці завжди підпорядкований певним етичним принципам: дружелюбність, терпимість, тактовність, толерантність.

Фрази у виступі не повинні бути довгими. Слова звучать переконливіше після коротких пауз. Після довгих висновків теж необхідно робити паузу.

Під час відповідей на запитання слід дотримувати таких правил: 1. Робити паузу після питання. 2. Правила етикету вимагають висловлення подяки за поставлене запитання, за цікавість, що проявив співрозмовник до вашого виступу. 3. Складне запитання бажано розділяти на складові частини. 4. Якщо запитання поставлено пе досить зрозуміло, можна просити повторити його або уточнити, що саме цікавить співрозмовника. 5. Відповідати дружелюбно, з повагою до того, хто поставив запитання.

Завдання!!! Підготувати доповідь на тему:«Мовлення сучасних українців»

14.04 2021.Види,часи, способи дієслів.Особові, родові,числові форми дієслів ,їх творення.


Самоперевірка

13.04. 2021.Ступені порівняння прикметників.Відмінювання прикметників.

Самоперевірка

12. 04. 2021Рід, число іменників, їх стилістичні властивості. Відмінювання іменників.

Продовжуємо готуватися до ЗНО.Сьогодні у нас ІМЕННИК


І поговоримо про відмінювання іменників ІІІ відміни чоловічого роду.

Самоперевірка









07. 04 2021.Тема уроку Словотвір іменників на позначення назв жителів певного населеного пункту.

Творення присвійних прикметників.Творення прикметників форм відрізних географічних назв.


Розгляньте таблицю «Суфікси іменників для позначення назв жителів певного населеного пункту та позначення назв осіб за професією». Побудуйте лінгвістичне повідомлення на основі отриманих даних.

Суфікси іменників для позначення назв жителів певного населеного пункту та позначення назв осіб за професією

Суфікс

Приклад

Суфікси іменників для позначення назв жителів певного населеного пункту

-анин, -янин

Село — сільчанин, Харків — харків’янин, харків’янка

-ець, -єць

Канада — канадець, Бельгія — бельгієць

Суфікси іменників на позначення назв осіб за професією, спеціальністю

-ар, -яр

Токар, маляр

-ач, -яч

Перекладач, сіяч

-ій

Водій

-іст, -ист

Танкіст, таксист

-ець

Продавець

-ник, -щик, -чик

Газівник, прапорщик, льотчик


ТЕОРЕТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ПРО ТВОРЕННЯ ПРИСВІЙНИХ ПРИКМЕТНИКІВ

        Присвійні прикметники утворюються від назв людей і тварин. Від назв людей — іменників 1-ї відміни присвійні прикметники творяться за допомогою суфікса -ин-, причому кінцеві приголосні твірної основи [г], [к], [х] чергуються з [ж], [ч], [ш]: сестра — сестрин, баба — бабин, Галя — Галин, Ольга — Ольжин, тітка — тітчин, Солоха — Солошин. Якщо твірна основа закінчується на [j], маємо суфікс -ін- (на письмі -їн-): Лідія — Лідіїн, Євдокія — Євдокіїн.

        Від назв людей — іменників 2-ї відміни присвійні прикметники творяться за допомогою суфікса -ів-(-їв-), який чергується з -ов- або -ев-(-єв-):

а) якщо прикметник утворено від іменника твердої групи, то відбувається чергування -ів- (у закритому складі) — -ов- (у відкритому складі): дядько — дядьків, дядькового; дядькова; дядькове;

б) якщо прикметник утворено від іменника м’якої чи мішаної групи, то відбувається чергування -ів-(-їв-) — -ев-(-єв-): Андрій — Андріїв, Андрієвого; Андрієва; Андрієве; лікар — лікарів, лікаревого; лікарева; лікареве.

         Від назв тварин прикметники зі значенням присвійності утворюються за допомогою суфіксів -ин-, -ін- (на письмі -їн-): бджолиний, пташиний, орлиний, зміїний, солов’їний чи суфіксів -ач- (-яч-): качачий, телячий, свинячий, гусячий, куриний, лисячий. Іноді такі прикметники утворюються шляхом зміни кінцевого приголосного твірної основи: вовчий, овечий, лелечий (З посібника).



ПЕРЕВІРКА ЗНАНЬ

Тест 1

Тест 2


 06.04. 2021 Контрольна робота . Підготовка до ДПА. Фонетика, орфоепія,орфографія,лексикологія,фразеологія української мови.

Тестування

 05.04.2021 Урок мовленнєвого розвитку . Публіцистичний стиль. Підстилі публіцистичного стилю. Лексичні , морфологічні, синтаксичні особливості публіцистичного стилю. Основні жанри публіцистичного стил: нарис, замітка, стаття.

1. Ознайомлюємося із матеріалом і виконуємо завдання



Немає коментарів:

Дописати коментар

Перекладач