23.04 2021.Тема:"Художній світ Б.Космовської. Батьки-діти, діти-онуки".
Барбáра Космовська «Буба» | |
Епоха | Друга половина XX ст. , сучасність |
Тема | Стосунки з рідними; непорозуміння з подругами; перша нещаслива закоханість; переживання з приводу зовнішності Буби |
Ідея | Батьки не завжди є авторитетом, бо вони недосконалі, можуть помилятися, говорити неправду, мати безліч проблем з дітьми |
Проблематика | Сімейні цінності, як подолати проблеми в сім’ї та зробити щасливими всіх членів родини |
Автобіографіч-ність твору | Автобіографічний |
Наявність прототипів | Дідусь Генрик, добре розуміє онуку, підтримує, пишається нею – точнісінька мама Б. Космовської, Буба нагадує саму письменницю |
Проблема | Її художнє втілення в творах про Бубу |
Батьки й діти (розуміння - нерозуміння) | У кожній родині своє пекло: Буба та її батьки, мати й батько та дід Генрик, Агата та її батьки, Зузка та її мати, Мілош та його батьки |
Дідусі й бабусі та онуки | Буба й дідусь Генрік, Буба й баба Рита |
Взаємини чоловіка й дружини | Батьки Буби, Олька й Роберт, батьки Агати |
Родина й суспільство | Кар’єризм Бубиних батьків |
Чесність і шахрайство | Мамині видавці й продюсери (Протек), шахрай Ксавер, Сталін |
Алкоголізм, наркоманія, азартні | Батько Агати, дід Генрик, Агата, подружжя Манчаків, пан Кпеменс, |
Проблеми першого кохання | Буба й Адась, Буба й Мілош, Адась і Иолька, Мілош і Ребекка, Иолька й Ксавер |
Проблеми підліткової дружби | Буба й Агата, Буба й Бтась, Буба й Адась та Мілош |
Проблеми взаємин учнів- | Лідери й зневажені (Иолька, Адась, Бтась, Агата, Буба) |
Взаємини учнів і вчителів | Учні ліцею (Буба, Адась, Мілош, Иолька, Зузка, Агата та інші) та вчителі (Редбулька, Пандемія, Шварценегер, Гібсон, Бокира та інші) |
Взаємини дорослих: успішні й неуспішні люди | Успішні (батьки Буби, так їм здається), баба Рита, Манчаки (прагнуть виділитися, бути успішними в очах інших), батько Агати, пан Кпеменс («вони не нашого кола») |
Люди й тварини | Орнітологія й Мілош, Добавка й Буба та її рідні, котяча любов пані Коропової |
А тепер до перевірки !!!! Тестування!!!
19.04.2021.Тема :"Барбара Космовська (нар. 1958). «Буба: мертвий сезон»".
Ваше задання:
12.04 -16.04 .2021
Антуан де Сент-Екзюпері. Філософська казка-притча "Маленький принц" (виконати до 19 квітня)
Завдання:вивчити біографію А. де Сент-Екзюпері; читати й переказувати казку;аналізувати алегоричні образи казки допоможе ОСК №43;вивчити визначення допоможе ОСК "Філософська алегорична казка "Маленький принц";Переглянути відео:Самоперевірка:виконати тестові завдання Тест 1 (код не потрібен, вибирайте режим "Тестування")Заповнити Інста-сторінку Маленького Принца і надіслати на
lfhbyf94@gmail.com (до 19 квітня) Не забудьте підписати роботу: прізвище, ім'я та клас!
Урок 09.04.2021 Конторольна робота з теми "Бароко і класицизм"
Контрольну роботу виконуємо онлайн, перейшовши за посиланням Завдання для контрольної роботи
Результати чекаю у приватних повідомлення у Вайбері.
8 клас урок 05. 04 2021 року.
1. За допомогою чого ми можемо вирішити проблеми твору?2. Скажіть, будь ласка, чи всі герої твору є порядними людьми?3. Чи всі герої задоволені своїм соціальним становищем?
4. Який герой твору веде себе не так, як всі?
5. До чого вдається Журден, щоб найближчим часом стати дворянином?
6. Хто його підтримує,а хто має свою власну думку? (Дорант і Клеонт ,також інші персонажі)
7.Які недоліки суспільства потрапили під перо Мольєра у цій комедії?
8.На що направлена комедія Мольєра – на якусь конкретну людину, чи на соціальне явище?
Як ви гадаєте, на які проблеми звертає
увагу Мольєр у своєму творі? Наскільки вони є актуальними сьогодні?
Скільки б не пройшло років, століть, такі герої як Журден будуть завжди піддаватися критиці й з них будуть насміхатися, бо головне, що має назавжди запам’ ятати кожна людина - це те, що завжди потрібно залишатися самим собою, яка б не була життєва ситуація завжди треба мати гідність та честь.
Немає коментарів:
Дописати коментар