неділю, 22 травня 2022 р.

 Українська література 7 клас.

Список рекомендованої         літератури на літо

 1. УКРАЇНСЬКІ НАРОДНІ ДУМИ: "Маруся Богуславка"

2. Тарас ШЕВЧЕНКО "Думи мої, думи мої..."(1847), "Ой три шляхи широкії...", "Мені однаково, чи буду..."

3. Леся УКРАЇНКА "Давня весна", "Хотіла б я піснею стати...", "Давня казка"

4. Володимир СОСЮРА "Любіть Україну!", "Осінь", "Васильки"

5. Володимир ПІДПАЛИЙ "Бачиш: між трав зелених..."

6. Василь ГОЛОБОРОДЬКО "З дитинства: дощ", "Наша мова", "Теплі слова"

7. Василь ГЕРАСИМ'ЮК "Чоловічий танець"

8. Іван МАЛКОВИЧ "З янголом на плечі", "З нічних молитов"

9. Анатолій МОЙСІЄНКО "Жовтень жовті жолуді"

10. Ігор ПАВЛЮК "Дівчинка", "Вертатись пізно", "Асоціації"

11. Галина КИРПА "Мій ангел такий маленький...", "Коли до вас темної ночі..."

12. Іван КАРПЕНКО-КАРИЙ "Сто тисяч"

13. Михайло КОЦЮБИНСЬКИЙ  "Дорогою ціною"

14. Олександр ДОВЖЕНКО "Ніч перед боєм"

15. Ніна БІЧУЯ "Шпага Славка Беркути"

16. Володимир ДРОЗД "Білий кінь Шептало"

17. Валентин ЧЕМЕРИС "Вітька+Галя, або Повість про перше кохання"

18. Юрій ВИННИЧУК "Місце для дракона"

Немає коментарів:

Дописати коментар

Перекладач